Håller tummarna *

God kväll.
Vilket väder vi har fått här i Oslo, mycket snö och väldigt kallt! Har ni samma slags väder i Sverige? 
Idag har vi efter mycket om och men varit på vår första lägenhetsvisning, lyckat ? Ja, jag tror faktiskt de.
Det är en 3:a på 90kvm och den ligger i Grönnelucka, den ligger inte lika nära stan men det är helt okej ändå, eller vad säger ni flickor? Ja Maja och Josefine är In love i den, och jag kan inte säga att de har fel men jag hoppas bara inte att det är något lurt med den. Nu gäller det bara att vi bestämmer oss och att vi sedan hör av oss till dem och tackar ja :D !!

Imorrn har jag en jobbig och en lååång dag framför mig på jobbet, det ska bli skönt när den dan var är slut.
Nej nu ska jag krypa i säng så att jag orkar upp i morgon, hoppas ni kan sova.
OBSOBS: Innan jag går så ska jag bara säga Grattis pappa och Patrik min bror på er födelsedag som är idag*
Puss och kram / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0