Beroendet tog över igen...

God kväll.

Igår blev det tyvärr inget bloggande eftersom jag satt och hjälpte Tina med att fixa hennes blogg och precis när vi var klara och jag skulle blogga på min så slutade internet att fungera! Men men skriver om gårdagen nu istället. Jag var som sagt ledig och tillbringade min dag tillsammans med Mickis! Vi gick på stan och jag var ute efter att hitta ett par svarta lackleggins, vilket jag också gjorde, men tyvärr var det inte det enda som jag föll mig i smaken.  Nej jag kunde tyvärr inte hålla mig, det sluta med att jag stod i ett provrum och hade massa klädesplagg, och jag som inte ens får shoppa loss! Nej jag tog som tur faktiskt steget till att säga ifrån till mig själv och tvinga mig lämna tillbaka alla kläderna, (nästan iallfallal). Jag hade bestämt sen innan att jag skulle handla ett par lackleggins och det gjorde jag men sen blev det också att jag handalde ett jätte snyggt svart linne, som är i spets och genomskinligt, lite svårt att förklara.  Sen handalde jag ett par svarta tunna leggins och två par örhängen. Ja jag föll för mitt beroende som vanligt men ni ska veta att jag hängde tillbaka ett antal plagg som jag egetnligenn ville ha. Som avslutning så gick vi på donken, (som vanligt) en dålig vana som vi har här i lägenheten...

Här ser ni en bild på hur lacklegginsen ser ut och sen nedanför ser ni syndar bilden



För att komma till dagen som har varit idag så hade jag även sovmorgon idag. När jag väl kom upp så åt jag en god frukost tillsammans med rumisarna Mickis, Tina och Willepille! Vi hade även besök av Tinas bror och hans tjej Micaela. Ja det var lite pinsamt bara att vi hade så stökigt när vi väl fick lite besök :) Men det tog jag och Mickan tag i och vi hade storstädning idag så nu är lägenheten så ren och fin som den kan bli! Sen begav jag mig till jobbet vid tre för att jobba kväll. Nu igen är jag hemma och sitter här i lägenheten med hela lilla familjen. Josefine har precis krypt i sängen eftersom det är hon och jag som jobbar tidigt imorrn. Wille sitter samtidigt och spelar på sin gitarr medans Maja och Tina sjunger med! Mickis sitter närmst jämte mig, men hon ser mest ut att bara vara fundersam, undrar vad som är i hennes tankar, Johan kanske? Jag själv sitter här och bloggar, samditigt som jag försöker prata lite med Dennis. Han tycker nog jag är lite tråkig så ska nu därför avsluta detta inlägg och förhoppningvis hinna skriva ett par rader med honom så Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0