Det börjar närma sig.



Här ovanför ser ni vart min, Josefines och Majas resa ska bära av till våren 2010. Som ni ser så blir det att börja med Australien, sen beger vi oss till Thailand, efter det Laos, sen Kina och slutligen en weekend i London* Känns verkligen overkligt, jag längtar så himla mycket.

På tal om festandet igår så måste jag erkänna att jag brutit mitt löfte. Det togs knappt några bilder igår, men jag lovar att imorrn lägga ut de få bilder som togs. Vi hade iallfall trevligt och kvällen sluta med att Ivan och Mustava, två arbetskamrater sov kvar hos oss. Idag sov jag ut till klockan elva, sen var det bara att gå upp för att hinna piggna till för att sedan orka ta mig till jobbet. Jag lyckades både bli piggare och ta mig till jobbet, trots att det kändes hårt* När jag väl kommer hem så möts jag av en festsugen Maja, Josefine och Lisa. Jag tackade artigt nej på deras ideer och kände att det fick bli en lugn hemma kväll för mig idag, om jag nu ska orka med nästa veckas jobbpass. Det blev att jag spenderade min tid på skype, där jag och Dennis pratade hela kvällen samtidigt som vi hade webbcameran igång och såg varandra :) Känns helt otroligt att Dennis faktiskt kommer hit om exakt fyra dagar... Det ska bli så roligt och mysigt* Nej nu ska jag stänga av datorn och sova, klockan är snart halv fyra.
God natt / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0