En sömnlös natt

Gäsp, gäsp..

Idag har det varit lite halv segt på jobbet. För det första så kunde jag inatt bara sova i ungefär tre timmar, eftersom det var fest här hemma och jag hade mycket att tänka på. För att sen komma till det andra så fick jag mycket avbeställningar på jobbet, vilket gör att man blir trött och slö. Mitt humör känns iallafall bättre nu, har öppnat mig men ska jag vara ärlig så känner jag mig lite utblåttad, vilket skrämmer än lite eftersom man ses lättare som svag. Men nog tal om det, nu ska jag försöka prata om lite mer positiva saker.
Imorrn förstår ni så är jag ledig, och det känner jag är verkligen behövligt. Jag ska njuta av att få sova ut och sen ska jag gå på stan tillsammans med Micaela, ni förstår jag behöver ha ett par lackleggins. 

I veckan som kommer nu så ska jag vara ledig måndag, jobba kväll tisdag och jobba dag onsdag-fredag. Jag hoppas att jag kan få jobba på lördag men söndag får jag inte enligt reglerna pga. jag jobbar söndag. *suck*
Nej nu behöver Micaela betala in lite räkningar på internet så nu får jag avrunda mitt inlägg. Hare så bra/Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0