"Himlen har fått en ny ängel idag, men tyvärr har också en samtidigt lämnat jorden"

Klockan är 01.30 och jag sitter uppe sent igen.. Jag vet att jag borde lagt mig för länge sen och jag kommer vara alldeles slut imorgon när jag väl ska upp. Jag ska inte skriva något långt inlägg utan jag vill bara få skriva några rader till en person som inte längre finns ibland oss här på jorden.



"Du var och är en person som betyder väldigt mycket för familjen Andersson och för många, många fler personer här på jorden. Jag vet att läkarna gjorde sitt yttersta och att det var en chansning som togs, tyvärr slutade den inte som vi hade hoppats på. Ja, du kommer alltid leva kvar i våra minnen, jag kommer alltid minnas dig som en positiv person till livet, en person som alltid fick mig att le" .L.

God Natt


Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag trodde inte att jag tog detta så hårt men när jag läser det du skrivit så börjar mina tårar att rinna. Tack Nina.

2009-11-11 @ 21:27:43
Postat av: Micaela

Gumman vad har hänt? Hur mår du? Puss Tänker på dig!

2009-11-12 @ 13:18:28
URL: http://micaelasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0