Julbord/Personalfest

Torsdagkväll, imorrn är det fredag igen...

Som sagt snart är det helg igen och imorgon är det julbord/personal fest som gäller. Kommer känna mig så sterssad med att hinna bli klar i tid till festen börjar eftersom man ska vara där halv sex och vi slutar jobbet klockan tre. Men det får bli att försöka vara så effetktiv som möjligt och hoppas på att man inte blir tvungen att prova hela sin garderob. Tror jag har bestämt mig för att ha mina lackins leggins men vad man ska ha till det är frågan de.

På lördag blir det en lugn kväll eftersom jag ska jobba tidigt på söndag, men det kan vara skönt att ibland också ta det lite lugnt, eller hur? Nej nu ska jag avsluta mitt inlägg och se klart på filmen som vi ser. / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0