Fy skäms

God eftermiddag.
Jag såg att jag inte har skrivit sen den 6 februari, och idag är det den 21 :D ! Jag har inte kännt att jag har haft så mycket att säga men idag kände jag för att skriva. Sist jag skrev så var jag sjuk, efter att ha hälsat på min syster i Göteborg. Nu har jag varit frisk men jag har inte varit på topp, nej jag har ärligt talat varit ganska deppig och bara känt att jag behöver nog verkligen få åka till Sverige igen och hälsa på min familj och mina vänner. Så ja för en liten stund sen så bokade jag en bussbiljett som avgår den 3 mars och den tar mig till Göteborg. Därifrån ska jag åka den 4 till kisa tillsammans med min syster :). Blev både billigare och roligare att ha sällskap. Så jag kommer om mindre än två veckor och hälsar på er :) Jag längtar och jag hoppas att även ni där hemma längtar efter att få se mig. Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen göra mig iordning för ska nämtligen jobba ett par timmar ikväll. Hare så bra / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0