Göteborg är en härlig stad.

Hallå hallå!
Det var ett tag sen jag skrev, det blir tyvärr inte så ofta nu när man inte har haft tillgång till någon dator, men jag lovar att från och med imorgon så blir det ändring! Varför? Jo det har jag redan nämnt tidigare, imorgon kommer min nya dator :) Mamma och pappa tar med sig den nu till Göteborg, för som sagt jag är inte i Norge just nu! Jag tog bussen igår och åkte till min syster i Göteborg. Det är jätte kul och mysigt att äntligen få träffa henne och lilla Samuel igen, sist vi sågs var två veckor före jul. Imorgon så kommer också mamma och pappa hit, det ska också bli jätte kul! Saknar mina underbara föräldrar något så otroligt.

Vad har vi pysslat med här då, jo igår kom jag så pass sent så vi hann inte mer än att äta lite mat och mysa till de. Samuel låg och sov men han fick jag träffa imorse klockan fyra när han vaknade och yrade lite för han hade fått feber, stackars liten trodde att det var pappa som låg på den vänstra sidan men blir skrämd när carolin tänder lampan och ser att jag ligger där med mitt trollruffs:D Nej lilla Samuel, även jag hade blivit rädd för det är ingen vacker syn ;) Vi lyckades iallafall somna om och sov ut till halv åtta.

Idag har vi ätit en mysig frukost, Samul har fått öppna sitt paket som jag köpt till honom, vi har varit ute och gått en promenda, jag har fått vaccinera mig och vi har handlat matvaror. Jag passade samtidigt på och handla lite mat och godis till Norge, alltid bra at ha lite svenska varor med sig som inte finns på norska butiker :)

Nu ska Carolin söva Samuel som ska ta en liten tupplur, samtidit ska jag gå ut och gå en sväng med Ludde.
Jag skriver imorgon när jag fått igång min dator :) Ha en fortsatt trevlig torsdagseftermiddag / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0