Idag klockan 17:20 skulle jag ha förlorat min oskuld.

Just nu ligger jag i Majas säng och myser mig intill henne medans hon ligger och sover. Jag är fortfarande frusen sen jag kom hem ifrån mitt jobb, blir så kallt om fötterna när jag bara går i tygskor ute!
Föresten så gick det bara bra på jobbet idag men det tar emot att gå till jobbet imorrn när man vet hur ens lista ser ut, har nämligen väldigt krävande brukare. Men det gäller bara att bita ihop och tänka att man tar igenom sig den dagen också.

På tal om min bild här nedanför så visar det ett flygplan och det ska även reflektera till min överskrift, vi skulle nämligen ha flygit till sydney idag klockan 17:20 ! Men det blir nu inte av eftersom allting blev som det blev och det känns just nu lite jobbigt när man tänker på resan. Men vi får bara försöka njuta av tiden här nu och tänka att vi ska åka nästa år + att jag och Maja ska ut och resa en månad i april. Och då ska fan rent ut sagt min första flygtur bli av minsann* Nu ska jag avrunda mig för jag pratar med Mickis på facebook och hon berätta precis en glädjade nyhet om att hon ska flytta till norrköping :) PUSS och KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0