Ett helt nytt år framför oss


God kväll.

Jag ser att jag har slarvat med att inte blogga, dålig stil av mig men nu ska jag vara flink och skriva ett.
Idag har jag jobbat (som vanligt) och just nu sitter jag i vår lägenhet med Josefine och Maja. Vi sitter just nu med var sin dator och är inne på internet, ovanligt? Skulle inte tro det... Men det fördriver tiden när man inte har något att göra för stunden :)

Idag har jag bokat biljetter till Sverige :) Ska dock inte hem till Kisa utan jag ska åka till min syster i Göteborg och hälsa på henne :) Jag åker den 3 februari och stannar där till den 7, då är det raka vägen tillbaka till Oslo! Mamma och pappa kommer också till gbg, men dem dyker upp den 5 februari som är på fredagen. Känns otroligt skönt att de också kommer och hälsar på! Saknar dem så mkt* Något annat kul är att pappa kommer att ta med min ny köpta dator som vi beställde på internet idag :D Det är en Elegant mini-PC i lyxigt rosa blom-mönster! HP Mini 110c-1190eo. Ja jag är så himla nöjd över mitt val.  Här ser ni en bild på hur den ser ut ...

1/4


Nej nu ska jag avrunda mig och gå,  hoppas alla har fått en bra start på det nya året! Kan säga att jag tycker verkligen att jag har fått det, ny lägenhet och allting* :) Hade så bra Kram Nina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, är datorn bra och någon du rekommenderar? :)

2010-02-10 @ 17:19:25
URL: http://emeliepk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0