Som jag lovat er.

Jag håller mitt löfte och är här nu igen.
Det är kväll i Oslo och jag sitter inne på Majas rum och pratar med henne och Jesper. De latmaskarna tillbringar sin mesta tid tillsammans i en säng? Tråkigt för oss men roligt för dem, eller? Jag hoppas de är kul, iallafall skönt? Nej nu ska jag inte vara sån, men ni känner till min humor, den sträcker sig inte längre än så.

Idag har jag varit flitig, jag har storstädat vor nya lägenhet i hela fem timmar, alladeles själv! Duktig jag vet.. men nästa gång är det någon som gör den tjänsten för mig, eller hur mina söta flickor? :) Jag har också varit duktig och tagit kort på lägenheten, men jag hinner inte lägga upp dem ikväll men ska försöka att hinna med det imorgon, bara man lyckas slita datorn ifrån nörden Maja :P Hon sitter nämligen ihop med datorerna i detta hem!
Som sagt, ska bli skönt att få en egen !

Nu ska jag lämna dessa tutterduvor och bege mig ut till Josefine som just nu badar, jag tänkte antingen är jag en snäll flicka som sätter mig i soffan och väntar på att hon ska bli färdig, eller så är jag stygg och släcker på badrumet så hon inte ser något, sen öppnar jag dörren och låtsas vara flickan i the ring, vi såg nämligen den filmen igår och då kan det sitta kvar i att man är lite extra rädd för att vara ensam i mörkret, iallafall om man frågar mig som är extremt mörkrädd! Nej nu ska jag som sagt dra mig, ses imorrn / Puss & kram Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0