Tillbaka

GOD KVÄLL

Äntligen har jag tillgång till internet i den nya lägenheten, det tog tid men nu har vi gått och köpt oss en internet sladd som fungerar som den ska ! Tyvärr kan bara en sitta vid datorn eftersom vi inte har någon router, men tänkte blinka lite till min storebror och se om han har någon extra hemma som vi kan få låna.

Nu väntar jag bara på att få min dator, ska bli så himla skönt att ha en egen, plus att den ser ut att vara otroligt snygg och det gör att man bara kommer vilja att anavända den ännu mera :D eller hur ? Jag är alltid så när jag köpt nya prylar som exempel mobiler som jag för ofta köper nya :P

Nu ska jag gå och mysa i soffan, vi hade nämligen inflttningsfest här igår och idag är man lite sliten :)
men det var allt trevligt, kvällen kunde väl dock ha slutat lite annorlunda. Men men , människor och alkohol :D
 / Nina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0