Nina på äventyr , vad innebär det här?

Hallå Hallå ! Mitt namn är Nina och jag är en 20årig tjej som just nu bor i Sverige när den här bloggen skapas. Varför jag skapar den här bloggen är för att mina nära och kära ska kunna läsa och följa mig i min vardag när jag nu i september kommer att flytta ett tag. Ja, hör upp jag är en av alla dem svenskar som tänker pröva på hur det är att jobba i Norge. Det är jag och ett härligt gäng med kompisar som drar dit och de flestas mål är att åka till Norge för att tjäna ihop pengar till en resa som vi nån gång under våren 2010 tänker utföra. Självklart får gärna ni andra också läsa om ni lyckas komma in på min blogg och bli nyfikna. Bloggning kommer att ske så mycket jag kan men allt hänger på hur lätttillgängligt internet kommet att vara i Norge.  Den dagen jag börjar upptadera inlägg här blir dan innan jag far iväg.    / Nina
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härligt, det skall bli kul att följa din resa. Lycka till!

2009-08-28 @ 20:36:40
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Nina

Tack, kul att du vill läsa :)

2009-09-04 @ 22:38:59
URL: http://ninapaaventy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0