Lördag, festa igen? kolla in bilder som vi tagit :)

Lördag igen, är det fest som vanligt ?!

God kväll. Sitter just nu och tittar på bilder som tagits här i Norge, samtidigt så lyssnar jag på Maja som spelar lite gitarr för mig. Resterande av ligan är inte hemma, så för en gång skull så är det ganska lungt här hemma :P
Idag har jag och maja varit duktiga och jobbat, vi började klockan åtta i morse och gick till klockan tre! Det tog emot att ta sig upp imorse eftersom jag fortfarande var sluten sen torsdagsfestandet! Ska jobba imorgon också, men som tur är det då ett kvällspass.. Vi var precis och köpte öl och sitter nu och funderar på om vi ska gå på en inflyttningsfest som vi är bjudna på av vår nya arbetskamrat Moa. Det låter jätte trevligt, sen gäller det bara att ha ork och råd:P ja usch.. jag är verkligen dutkig på att slösa men dålig på att spara.

Som jag nämnde tidigare så sitter jag oc tittar på bilder som har tagits under hela tiden, tänkte att det kunde vara kul att få se lite så här kommer en blandad komplett av bilder som är tagerna vid olika tillfällen.
Den första bilden ni ser är tagen ifrån första kvällen som vi festade här i Oslo, hur den kvällen sluta minns jag allt väl, eller vad säger ni tjejer? Kommer ni ihåg...




Här ser vi Naim på julbordet, en av våra arbetskamrater.. en väldigt trevlig man


Mustafa , ännu en arbetskamrat och det här korter är också tagit ifrån vårt Julbord.



Josefine och jag var också på julbordet



Här ser vi en stor del av vår arbetsgrupp .. fulla och glada :)



Samma kväll drog vi vidare på efterfest hos fia ...



Förra helgen var Dennis här och hälsade på, det var mysigt ...


Här ser det ut som att Dennis och Josefine försöker övertala Ivan till något, frågan är bara vad det egentligen kan handla om? Eftersom om vi kollar på Ivan så ser det ut som att han inte ritkigt håller med dem?



Här ser vi Moa och Fia. Det är Moa som vi är bjudna till på inflyttningsfest. Bilden är tagen ifrån i torsdags då vi var på Jesper och hans bands spelning ;)



Maja och Fia , så söta ...



Vår arbetskamrat Jesper, trummis i sitt band



Fia och jag, tycker ni att jag klär i mina nya glasögon :D? De kosta 100 kr och jag köpte dem av en turk som sålde vid sitt stånd.

 

Nu hinner jag inte lägga upp fler för nu tjatar tjejerna på mig att jag borde hoppa in i duschen om jag ska med och festa. Vilket de har rätt i, frågan är bara om man orkar med att festa idag också? Men det är trots allt lördag och då borde man hitta på något roligt och inte bara ligga hemma! / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0