En vecka kvar

HaLlÅHaLlÅ!

Just nu sitter jag här och mumsar på en baguett smörgs som är fylld med tzatziki och kyckling! Det var Lisa som varit söt och tagit med sig ifrån jobbet. Hon arbetar på ett fik och de brukar slänga det som blir kvar, har de inte hört talas om gårdagens mackor kan säljas för halva priset ? Verkar inte så, men vi tackar och tar emot.

Idag har jag jobbat dag och det gick jätte bra, hade en väldigt slapp dag och det kändes som jag hade mer raster än vad jag fick vara aktiv på jobbet. Men ibland är det så, lika väl som det kan vara fullt upp dagen därpå.
Ikväll har vi myst och sett på film, fick precis en massage av Maja och nu ska jag ge tillbaka! Hoppas ni haft en trevligg dag hemma i Sverige, saknar er där hemma men nu är det inte långt tid kvar tills jag kommer hem och hälsar på :) Om en vecka sitter jag hemma hos Emmy och myser :) Eller är vi kanske ute på krogen ? Sådant som märks men ska bli väldigt trevligt att få spendera lite tid med henne, var så länge sedan.

Nu är det dags att runda av. Kram på er *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0