Helgen invigs med fest*

Hallå hallå!

Hoppas allting är så bra det kan vara hos alla där ute i världen, här är det iallafall toppen!  
Jag har precis blivit klart med min frisyr, sminkning och klädval som ska gälla för utgången ikväll. Som ni förstår är det som vanligt fest till helgen här hos oss på Nedre slottsgate* Vilka som ska med vet jag inte riktigt än men det ser ut att bli jag, Maja, Josefine , Tina och hennes pojkvän Daniel. Wilhelm ska inte vara med ikväll eftersom han är hemma i Sverige och hälsar på. Övriga som ska vara med och festa ser ut att bli lite jobbarkompisar och sen Emma, en svensk tjej som också kommer ifrån Kinda trakterna. Ja det blir nog en rolig kväll och den utvalda krogen är ett ställe där man har Rockstil, vilket är andledningen till att vi tjejer har spelat med och klätt oss efter krogens teamam "rockigt". Ni får kolla in bilderna som jag antaligen lägger in imorgon så får ni se om ni tycker att vi lyckades med vårt mål*

Nej nu vill Maja ha datorn så bäst att runda av, hoppas ni också får en trevlig kväll!
psst.. jag ska orka jobba kväll imorgon så håll tummarna :D / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0