En känsla som känns fel

God kväll.

Nu har jag varit slarvig med att uppdatera min blogg men tro mig, som vanligt har det sina orsaker. Det har nämligen inte funnits någon dator ledig då jag har haft ledig tid. Men nu ikväll så kom Tina tillbaka ifrån Sverige så jag var snabb och tog hennes dator.

Det är som sagt helg nu igen och jag är idag fri ifrån jobb. Igår jobbade jag dag och det gick bara bra. Till kvällen bestämde sig jag och Mickan för att dricka lite och sen bege oss ut för att jag skulle få visa upp för Micaela om hur Oslo ser ut på kväll/nattetid :) Det blev en trevlig kväll och det avslutades på donken med en lilla meny!

Idag är jag som sagt ledig och jag ska säga er att det verkligen har varit en slapp dag! Maja, Wille och Josefine jobbade medans jag och Micaela sov ut till 09:00 och sen låg vi i sängen och bara myste/prata tills klockan blev halv fyra och då kom Maja och Josse hem ifrån sitt arbete. Sen efter fyra tills nu så har jag också bara tagit det lugnt, sett på en film och lite. Micaela är nu på sitt första arbetspass på en krog, hon ska som jag kanske nämnt tidigare jobba i garderoben, håller tummarna för na att det går bra!
Imorrn är det dags att jobba igen, vilket leder till att jag är nyker idag, till skillnad mot Maja och Josefine som har gått på ölen och ska ha förfest här hemma. Kan säga att jag är lite avis på dem, men samtidigt så ska det bli skönt med att bara vara hemma eftersom Tina ska ge mig sällskap och se en film. Hon ska nämligen också upp tidigt imorgon och jobba.

En känsla som känns fel är min överskrft idag, förklaringen? Ja jag kan säga så mycket som att jag har tänkt mycket de sista dagarna, tankar kring saker som har satt sina spår hos mig. Vi får se hur allting slutar bara, jag har iallfall öppnat mig och vi får se hur allting leder, hur allting blir när jag väl får svar på mina frågor som jag känner tynger mig. Ja så mycket mer finns inte att säga eftersom vet man inte vad jag talar om så är det ingen ide att berätta om för det är inte en förklaring som jag kan ge på en rad eller två.

Nej nu ska jag äta lite jordnötsringar som jag har köpt med ifrån sverige+ se en film tillsammans.
Ha en trevlig lördagskväll / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0