Fick besked om att jag mister en av mina sambosar idag

Idag är den 6 oktober och jag har nu konstaterat att om man skulle bo 9 personer i den här lägenheten så skulle det nog funka för mig om man slängde ut nästan alla möbler, och istället skulle man ställa in en kyl/frys till och en stor garderob! Men som tur så ska vi nu inte bo så trångt utan vi är endast 5 personer eftersom vi förut idag fick ett besked av David om att han tänker inte komma tillbaka. Tråkigt för honom att han inte vill vara kvar, jag menar nu har han en lägenhet att betala på till sista januari, det kan inte vara så kul? Ja han hoppas nog nu på att vi ska hitta en ny sambos och det ka jag förstå! Vi betalar inte mkt för att bo här i Oslo men det skulle för mig kännas mycket om jag inte var här och uttnyttjar något som jag betalar för. Kanske ska förklara att vi bestämde sen innan att om någon drar sig ur och vill flytta hem igen så får den personen betala tills vi hittar en ny som kan ta över, men om det inte dyker upp någon så får man fortsätta att betala sin del. Jag hoppas iallafall nu att min kära söta Mickan vill komma hit eftersom hon har varit intresserad och nyfiken på att se hur det är här i Oslo :) Jag skickade förut iväg ett sms och jag hoppas att hon ringer så jag kan få berätta om den stora nyheten om att hon har en plats hos oss :) Blir alldeles varm inombords när jag tänker på hur kul det vore om hon bor här. Att få uppleva mina Oslo stunder tillsammans med min lilla Mickis :) Tjejen jag tillbringade mina tre gymnasieår med och som jag så tragiskt nog var tvungen att skiljas ifrån efter studenten! Ja utan dig Mickan så skulle inte gymnasietiden ha varit lika rolig som den va*


Drömde något lustigt inatt.. det var nått i stil med att jag inte längre var lika viktig för en person som betyder mycket för mig. Nej jag verkade inte existera för personen och när jag vaknade upp så hade jag en lustig känsla i magen och det kändes inte alls bra? När jag väl insåg att det bara var en dröm och jag nu bara behöver glömma bort det så känns det befriande. Nej en del drömmar kan verkligen vara jobbigt psykiskt att drömma om eftersom de känns så verkligt och för att det skulle kunna hända på riktigt.

Nu sitter Josefine jämte mig och äter på något snacks som påminner om ostbågar, bara det att de är betydligt smalare i formen. Tina sitter och små skrattar till en film medans Maja nästan samtidigt somnar ifrån den. Antigen är filmen tråkig eller så är bara Maja trött? Frågar ni mig vad jag tror nog då skulle jag gissa på mitt sista förslag eftersom hon är en person som har väldigt lätt för att somna. Wille kolllar varken på film eller äter ostbågar, nej han sitter som vanligt på internet och läser om fåglar och kollar på börsen för att se att inget "rasar" som han brukar uttrycka sig. Sist men inte minst, om jag ska berätta vad de 4 herrarna som är här besök gör just nu så är de ute och sysselsätter sig med att göra Oslos gator osäkra.  Vad jag gör just nu är ganska uppenbart, eller?

Nu ska jag gå och få/ge massage tillsammans med Tina :) det är verkligenav en av de bästa sakerna jag vet.
Tanken på att bara få ligga alldeles still och känna hur alla muskler slappnar av samtidigt som någon stimulerar dem ger mmig rysningar i hela kroppen... (det slår nästan sexuella upplevelser)
Ja vädret är perfekt för att få lite massage så passa på ni där hemma också ! / Hade


Kommentarer
Postat av: Carolin

Typiskt David att ändra sig så, han kan aldrig bestämma sig!



Ja, då har ni det trångt nu i några dagar då!



Har ni sagt upp lgh nu föresten? Om ni ska flytta ut sista januari? Då måste väl lgh sägas upp senast den siste oktober om det är tre månaders uppsägningstid.



Kram

2009-10-06 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0