Gäsp, ja gud så trött man kan va

God kväll.
Just nu ligger jag på soffan och känner bara hur kroppen är helt slut, ja jag orkar knappt ens skriva detta inlägg.
Det har varit en sjukt lååång dag, den började med att jag vakna bakis áv att klockan ringde vid 09:00. Jag orkade dock inte gå upp då så jag ställde om alarmet och lät mig vila ut till halv elva. Sen var det bara att gå upp, även att det tog emot, jag kan inte påstå att jag var speciellt dålig men jag kände bara hur trött jag var och jag hade ångest över att jag skulle jobba ett så långt arbetspass idag som jag nu är färdig med. Klockan tolv satte jag igång och jag gick inte av förens 22;00. Till råga på allt så var det inte bara ett långt arbetspass, utan det var också en hemsk stressig dag, man har så grymt mycket att göra när man jobbar helgkväll och man är den som springer ute på gatorna och hjälper folk. Nej jag var nära att få lite panik när jag kände att jag inte var på topp och att jag inte hittade de gator som jag skulle till. Men efter att jag ringt ett antal samtal till Maja och Josefine så kändes det trots allt okej, dock är det alltid lika tråkigt när man kommer till brukare som inte bemöter en på ett trevigt sätt. Nej det har varit en jobb dag och jag känner lite ångest av att jag imorrn ska jobba ett lika dant pass igen, bara det att tiderna är 08:00-17:00. Enda skillnaden är att jag nu sett min lista och är lite mentalt förberedd för på vad jag ska göra imorgon. Får tänka att dessa jobbpass ger mycket pengar och jag måste ständigt påminna mig själv om att jag är här för att jobba.

Ja jag skrev igår att det skulle vara en alkohol fri helg, det höll tyvätt inte så länge eftersom jag blev väldigt berusad igår. Det var jag, Maja och Josefine som gick på spriten! Sen var vår arbetskamrat Jesper här och två polare till honom. Det var en trevlig kväll, dock så slutade den inte ritkgit som jag hade tänkt :P

Nej nu är det dags att runda av för snart tänker jag krypa ner i min lilla säng. Sov så gott / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0