Glada nyheter

Hallå hallå!

Ni ska veta hur glad jag är som igår fick ett 100% besked om att Micaela Ström, min lilla godbit flyttar in hos ossNedre Slottsgate :) ! Inflyttningsdatum är inte satt än men det blir så fort som möjligt nu i oktober månad. Nej jag tycker verkligen att det kommer bli så roligt, har verkligen saknat efter att få bo med henne igen efter att ha bott i tre år ihop under gymnasietiden. Känns som vi har sååå mycket att ta igen, eftersom vi inte kunnat setts mer än fyra gånger det senaste 14 månaderna! Alldeles för lite, men tyvärr blir det ju så när man bor långt bort ifrån varandra, men nu inom en snar framtid så sker det en stor förändring och det gör mig så lycklig.

På tal om annat som gör en glad så ska jag visa er en liten fin film på oss fem som bor här nu.
För att ge en liten kort beskrivning och inblicj i vad filmen visar så ges det en här;

"Det är hela ligan som visar upp sig i sina rätta jag, och ni ser oss i ordningen
Martina - Josefine - Willhelm - Nina - Maja" 

se länk:  http://sendables.jibjab.com/view/eRqDPlbWmVJ3Le9k

/ Nina


Kommentarer
Postat av: Micaela

Åååh, min lilla solstråle! Vad glad jag blir :) Det kommer bli såå kul! Jag saknar dig så mycket och som du säger, vi har såå mycket att ta igen!!! Vi får höras snart igen :)



PUSSSS PUSSS <3

2009-10-13 @ 20:13:54
Postat av: Micaela

HAHAHAHAHA JAG GARVAR!! Fan va rolig film :) Hur har ni kunnat gjort den?! Riktigt bra :)

2009-10-15 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0