Solen i ögonen

Idag lyser solen starkt i Oslo, iallafall genom fönstret och rakt på mig. Men man ska väl inte klaga på att man får solen i ögonen eftersom snart är den kalla vintern här och därför måste man försöka njuta av de sista svala höstdagarna.

Idag är min första och enda kväll som jag ska gå jämte igen på jobbet. Jag behöver se lite hur det kan gå till en kväll innan jag får gå ensam. Känner bara att jag inte riktigt kan förstå varför eftersom jag fick jobba en helg utan att gå jämte? Men men det ger ju pengar så man får väl tacka och ta emot. Tycker därremot det är mycket skönare att få jobba ensam och bara köra på sitt eget sätt.

För att byta samtalsämne så har jag något roligare än arbete att berätta för er om. Lyssna och hör, Maja sa nämnde härromdagen att hon läst att HULTSFREDSFESTIVALEN blir av nästa år igen :) *Hurra* Jag blev så glad och känner att jag redan längtar tills det är sommaren 2010 0ch jag sitter där i en solstol och dricker en kall öl :)
Ni kan se en bild på mig här nere som är tagen ifrån hultsfred i somrmas. När jag tittar på den så kopplar jag direkt till hutlsfred och det ger mig fjärilar i magen. Varför kanske ni tänker? Dem som har varit på hultsfred kan svara på det eftersom ni vet vad en vecka på hultsfredsfestivalen innebär.





Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen laga lite lunch/middag för jag jobbar sen mellan 15:00-22:00
/ Hade


Kommentarer
Postat av: linnea

jaa!!! då ska jag till hultsfred igen :D

hoppas du har det bäst borta i grannlandet!

2009-10-01 @ 14:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0