Trött, hemlängtan och nu ska jag utföra ett projekt, att färga Tinas hår.

Se och hör, jag överlevde ! Ja nu är helgens arbetspass över och det är otroligt skönt ska ni veta. Så mycket som jag har gått på de här två dagarna var nog ett bra tag sen man gjorde. Ja det kan bli ett ständigt springade och stressande vissa dagar på jobbet, men det är sådant man får ta i den här yrket. Jag blev dock klar tidigare än vad som var tänkt och det kände jagvar otroligt skönt, även om jag missa en och en halv timmes betalning. 
NU gäller det bara att vila upp sig och försöka att komma skapligt i säng eftersom jag har fyra arbetsdagar till framför mig innan jag blir ledig ett par dar. För ja om fyra dagar åker jag hem till Sveriger, LÄNGTAR !!! 

Sitter just nu och funderar på vad jag ska be mamma laga för mat när jag väl är hemma och hälsar på :)
Har inte bestämt hundra än men mina funderingar är;

- Hemköpt pizza/kebbab
- Köttbullar, koktpotatis och brunsås  lingonsylt
- Lasagne
- Fläskfilie i sås med klyftpotatis
- Tacopaj

Ja några förslag har jag ju lyckat bestämma mig för, nu gäller det bara att vänta och se om någon av mina önskemål går att genomföra.

Nu har jag lovat Tina att färga hennes hår, frågan är bara hur det här ska gå ;D Kan inte påstå att jag har någon speciell erfarenhet men det ska nog gå bra. Gäller bara att vara nogrann och att inte gripas av panik när jag väl sen kommer till insikt med att Tinas hår har blivit i helt fel färg eller att något ännu värre, jag väl märker att det börjar ramla av. Nej gud, så hemska saker ska nog inte inträffa, "tänk positivt" som en klok man alltid sa till mig på kolmården.

Dags att dra sig. Vill ni höra på en fin låt som jag tycker om eftersom jag kopplar den till en viss person så tryck på länken här nedanför och luta er tillbaka där ni sitter ocg bara lyssna. / Nina

http://www.youtube.com/watch?v=sCH1ICmx56I


Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej gumman. Vad duktig du är som jobbar och står i! Hoppas du får det bra i Kisa nästa vecka. Vet du om att det är ladies night i Kisa med två manliga strippor! Kram kram

2009-10-18 @ 22:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0