En helt vanlig söndag

Min sista dag som arbetslös är nu snart slut eftersom att imorgon så ska jag äntligen få börja arbeta här i Norge :) Ja, det ska bli jättekul och jag ser verkligen fram emot att vakna imorgon bitti och känna att jag nu ska få komma igång med att äntligen få börja tjäna pengar, vilket är orsaken till att jag har kommit hit.

I fredas var det som sagt fest här och det får jag väl säga att den var helt okej. Tyvärr borde vissa personer ha druckit lite mindre alkohol så man hade sluppit skämmas för dem. Men födelsedagsbarnet Josefine kände ju iallafall att det var en hel lyckad kväll, vilket jag kan tycka är det viktigaste , eller hur? :)

Igår gjorde vi inte så mycket mer än att bara finnas till, iallafall jag. Jag blev ganska bakis, vilket jag inte förstår riktigt för jag trodde jag hade lagt av med sånt :P, men hade väl fel:P
Nej nu ska jag fortsätta att se på filmen men jag skiver imorrn och säger hur det gick på jobbet / kramar ifrån mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0