Internet igen :)

Äntligen har vi fått igång en dator igen som kan kopplas upp på internet :D Mycket har hänt sen sist jag skrev, allt ifrån att ha färgat håret, till fest och massa fika ute på Oslos gator :) Bildbevis kommer längre ner och jag glömde nämna att vi också har kollat in Operahuset!

Idag fick Maja och Josefine mejl ifrån hemtjänsten och de får börja jobba där igen nu på måndag, det blev vi väldigt glada över. Nu är det bara mig som vi håller tummarna för, förhoppningsvis ringer hon imorrn och bokar in ett möte med mig, en annan behöver gå brevid innan man kan börja jobba på riktigt :)

Nu är det bara två dagar kvar tills vår mat, alla våra möbler och självklart resterande av de som ska bo här kommer, vi längtar så mycket och jag tror det kommer bli fint i lägenheten när vi väl är klara.

Nu ska jag avrunda mig och umgås med tjejerna när de har kommit tillbaka ifrån sin prommis! Imorrn blir det att gå till svenska ambassaden för att hämta ut mitt pass, sen bär det av till skattekontoret för att fixa skattekort och ett norskt personnumer, tror jag om jag fattat rätt :P? Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige, vi har haft jätte fint väder hela dagen. Skriver imorrn igen :) Pssstt.. Missa för gudsskull inte att "Andra avenyn" började igen härromdan! Det får man inte missa ...



Hårfärgning på mig, Maja var den som fick ställa upp


Vi blev "lite" fulla och var på en fest...



 
fikat än del var det också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0