Här kommer bilderna som jag lovade


Här ser ni Davids,Willes och Josefine sovrum. Det är Davids säng ovanför här
och sen är det Willes och Josefines säng som ni ser på bilden under.

Här ser ni också deras sovrumsfönster

Här ser man garderoben i deras rum, alla 6 har en liten del i den

Här ser vi igången i vår hall, och ni ser även att rakt fram är badrumet
och till vänster är dörren in till David och deras sovrum.

Här ser ni vårt badrum, väldigt stort men det ser man inte så bra här.
'
Här ser ni vårtköksbord, inte så stort men det är ett slagbord som vi kan få plats fler än två personer.
Ni ser också vår extra frys som Tina tog med sig så vi skulle få plats med all mat.

Här ser ni vårt kök, det har ni ju sett förut men har har vi lite mer saker än innan.

Här ser vi vardagsrumet

en till bild på vardagsrumet. Nedanför ser ni en bild på Tinas, Majas och mitt sovrum.



Det är Tina som sover i loftsängen och jag och Maja som har våra sängar under. Vi kom på en väldigt smart ide och la två madrasser så de bildar 90 graders vinkel. Vi fick dock klippa av en av 90 madrasserna :P





Här ser ni avslutningsvis en bild på vad vi ser ifrån våra fönster. Mitt i smeten bor vi, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0