Lite lort här och där, vad gör det egentligen? Frågar du mig så vet ni nog svaret

Myskväll igen som vanligt :) Känns som man har sett ett antal filmer nu under den här tiden i Oslo, ja det har nog blivit minst en om dan :P Känns som det blir att man ser mer på film nu när vi inte har några direkta bra kanaler på tvn. Men film är aldrig fel, bara vi kommer fram till vad vi ska se, för som ni förstår så finns det många viljor här i vårt hem. Men jag tycker det är bra att vi är ett gäng som vågar stå upp för vad man tycker och att man inte bara håller mun, ärlighet varar längst, kom ihåg det :)

Annars idag så gick jag inte upp förens halv elva på dan då Tina väckte mig och tyckte vi skulle gå upp och käka frukost. Det var väl egentligen lika bra så att man inte bara sover bort halva dan nu när man bara går hemma. Har inte hunnit med något speciellt idag mer än att sitta vid datorn och kolla efter jobb och lagat mat samt självklart umgåtts med mina härliga sambosar :) Ja vi är ett härligt gäng det tycker jag, trots att vi ibland kan ha delade meningar om vissa saker så är det ju bara fullt normalt. Som vad säger du Wille när du anser att "varför ska vi ha det rent i lägenheten för att ni trivs med det, medans vi andra trivs med lite smuts och tillfredställs inte om vi ska ha det städat" Haha, ja det var en rolig jämförelse tycker jag, håller tyvärr inte med om att man kan tänka så för ingen människa vill väl egentligen bo i sin egen lort? Däremot kan jag förstå att vissa inte tycker det gör något om det är lite stökigt här och där, för det göra att tycker de känns mer hemtrevligt. Självklart så tycker de nog också att det är skönare om man inte behöver plocka undan efter sig direkt, utan "jag kan göra det sen" är än dels motto :)

Imorrn är det torsdag och jag känner att jag måste ut bland folk för nu har jag slappat i två dagar och knappt gått utanför dörren. Så kan man inte ha det, eller hur ;)? Nej imorrn ser jag nog till att få med mig Tina och Wilhelm på en promenad bland Oslos gator. Nu är det dags att kolla lite på Idol med wunderbara Maja, Puss och Hej / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0