Nya arbetsrutiner?!

Nej men god kväll!

J
ust nu sitter jag och Maja och dricker lite öl, samtidigt lyssnar vi på bra musik och taggar inför att vi ska gå ut och se på en spelning. Det är nämligen så att Jesper, vår arbetskamrat ska spela ikväll med sitt band och vi ska självklart vara där och kolla !

Idag var jag med om något helt nytt på jobbet, jag fick nämligen åka till sjukhuset med en av våra brukare. Det var inget akut, utan nej personen hade tid hos läkare och självklart fick jag äran att följa med! Nu var jag som tur inte ensam, utan det var jag och en sjuksköterska som åkte tillsammans med brukaren. Kan säga att det gick bättre än förväntat, personen är inte den lättaste att handskas med, men som sagt det gick nog så bra det kan gå. Alltid lärorikt att få vara med om nya situationer på jobbet, eller vad säger ni? Nej nu ska jag fortsätta öla, nu får ha en fortsatt trevlig kväll / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0