Jag små fnittrar för mig själv

Sitter och läser på min blogg och ser att jag igår natt upprepade ett antal gånger om att jag sov ensam i vår lägenhet, kan man tycka mer synd om sig själv? Haha nej jag var lite rund om fötterna och jag var besviken/sur på Maja, vilket jag hade med all andledning till att vara på henne. Men att jag skulle uttrycka mina känslor med att nämna tre gånger om att jag fick sova ensam i lägenheten låter väldigt roande i mina ögon. Nästan alltid lika kul att läsa vad man skrivit när man är onykter :) 

Jag såg att jag igår glömde säga att jag var på den nya filmen Avatar, vi såg den i 3d och jag ska säga er att det var en av mina bästa filmer som jag sett. Jag ska inte avslöja vad som händer i filmen men jag ska säga er att ett budskap om att vi människor är gryma och själviska visas verkligen bra i filmen. Vi tänker bara på vår art och det är alltid vi som ska komma i första hand, även att det kostar andra individers liv. Människan är jordens undergång

Längtar tills jag får träffa min syster och lilla charmtrollet Samuel, lite mer än en månad kvar nu...

moster hoppas att hon också hinner får åka pulka tillsammans med sin systerson före de att snön försvinner


Sitter och väntar på att Maja ska komma hem så vi kan ringa på lägenheterna :) Hoppas hon dyker upp snart
/ Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0