Jobbar kvæll

Just nu sitter jag på jobbet och væntar på att få gå hem. Vi slutar inte førens klockan 22:15 vi, (Maja och jag) blev færdiga med alla brukare vid sju-halv åtta tiden. Det kænns lite halvt segt, men det ær iallafall skønare att sitta inne i værmen æn att gå omkring ute och hjælpa folk med kvællstell.

Igår næmnde jag att vi var bjudna på inflyttningfest hos vår arbetskamrat Moa. Jag klev in i duschen och fixade mig och sen var det bara till att gå på alkoholen igen, det blev ænnu en ølkvæll! jag tog det vældigt lugnt, om man jæmfør emot hur det var i torsdagskvæll ! Jag kænde att jag behøvde det och idag var jag varken trøtt eller bakis. Jag tror jag la mig runt halv fyra tiden imorse och jag sov sen ut till halv ett, då jag vakna av att Maja kom in stapplandes genom dørren :D Lyckad kvæll? Ja det tror jag vi alla håller med om...

Nu ska vi bara jobba Mån-Ons, sen åker jag och Maja hem till Sverige på onsdags eftermiddagen efter att vi har slutat jobbet. Ska bli skønt att få komma hem och hælsa på mamma och pappa+ resten av familjen efetrsom jag inte har træffat dem sen den 26 oktober! Min storesyster Carolin kommer också till Kisa på fredagen, så det ska bli jætte trevligt att få træffa henne och Samuel :)! Nu ska jag avrunda mig och se om Maja ær færdig før att gå och ta en cheeseburgare på Md! Ha en fortsatt trevlig helg* ( Skriver på en norsk dator)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0