Julafton, andra juldagen och trede juldagen

God kvälll. I Oslo så kallas allting nått annat  mot vad de gör i Sverige. Sitter just nu ensam i vår lgh. det var inte tänkt så ifrån min sida.  På julafton så hade vi det väldigt trevligt.. vi åt svenskt julbord, vi bytte gåvor (julklappa) och körde paketleken.. plus julgodis!!! Det var mkt trevligt men jag har nog inte förstått att julen 2009 har passerat oss. Men jag hade nog så bra man kan ha det utan sin familj.

Just nu sitter jag på annan dagen, trejde juldagen som de heter i norge sjäv, och de var inte planerat...
Igår var jag så dålig och trött å somnade runt elva tiden, sov ut ordentligt.. gick upp halv elva idag.
Just nu funderar jagg starkt på att snart krypa i säng eftersom man är själv i lgh... efter mkt om och men!

Men jag hoppas resterande har sllskap, sov så gott.. / natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0