Julmusik på högnivå, pyssel och trevliga samtal på msn

Nu är det bara 17 dagar kvar till JULAFTON! Känns väldigt kosntigt, tiden går så fort ... Kan inte riktigt förstå det och sen har vi ingen snö, nej gatorna är lika svart som natten.

Just nu sitter jag här med mina tjejrumisar+ Fia (en arbetskamrat) . Vi sitter här och lyssnar på julmusik, de andra julpysslar och jag sitter samtidigt att pratar med min kära kusin Bella på msn. Mycket trevligt och det ger än en liten julstämning. Vi hängde upp Majas röda julstjärna härromdan, något mer julpynt har vi inte (eller min julstrumpa) men Tina har varit duktigt och plockat granris som vi ska pynta vår franskabalkong med :) Jag nämnde att jag samtidigt pratar med Bella på msn, när vi väl pratar om saker och ting så förstår man att det verkligen var evigheter sen vi sågs! Ja det är något vi får göra en ändring på och jag hoppas vi kan ses en snabbis på söndagsförmiddagen innan jag åker tillbaka till Oslo. Om inte så hoppas jag verkligen att vi hinner säga hej till varandra innan jag åker på min resa och innan Bella samtidigt flyttar till Stockholm för att plugga till Makeup artist* Ja hör och häpna, Bella ska utbilda sig till de hon verkligen brinner för, kan säga att jag är avis på henne :) Men jag ska nog allt komma fram till jag med om vad jag ska bli en vacker dag* 

Prata med mamma precis, vi prata om julklappar och så, gud så kul det ska bli att få handla och känna sig snäll ! Ja jag tycker bättre om att ge än att få! Se hur glada personer blir, uppskattningen! Sen ska vi ha julbord hemma på lördag så det känns underbart. Nej nu är det dags att avrunda och gå ut och ta en cigg. Puss / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0