Resan är nu bokad

Hallå hallå!

Får be om ursäkt för att jag inte har skrivit här på ett tag, har helt enkelt inte haft tid.
Nu är jag iallafall tillbaka i Oslo, vilket ger mig blandade känslor.. Jag tycker självklart att det är kul att vara hemma igen, men jag tycker att tiden rinner iväg alldles för fort när jag väl är hemma och hälsar på i Sverige.
Men men nu är det så och jag ska nu verkligen njuta av tiden som är kvar här eftersom vi flyttar hem tillillbaka till Sverige den 30 Januari.

Nu dessa dagar har jag som vanligt jobbat, dock utan lilla söta Josefine. Andledningen till de är att Josefine ramlade och skadade sig när hon var hemma i Sverige, stackarn ramlade och hamnade på en stor ljuslykta. Jag ska ge er en beskrivning på det hela och det låter väldigt roligt men samtidigt obehagligt. Hon tappade nämligrn balansen och ramlade rakt på en ljuslykta, den krossades och likaså Josefine. Hon bränner sig och slår i ryggen ordentligt. Så nu är stackarn sjukskriven, men som tur i oturen så får hon ut pengar ändå eftersom hon har varit anställd som extra vakt i över två månader. Hennes tillstånd är nu en bränd arm, som har ett antal brännsår. Sen fick hon en muskelblödning i ryggen, inget låter speciellt skönt, eller vad säger ni? :S

Resan är nu bokad...
  Ja se och hör! Igår bokade vi biljetter till vår resa, iallafaall en del utav dem (den första som tar oss ifrån Sverige och den sista som ska ta oss hem igen). Det känns väldigt skönt och datumen blev nu den 23 februari till den 6 Juni :)! Så på självaste nationaldagen här vi hemma igen, känns bra så man kan känna vart vi verkligen hör hemma. Eller föresten, glöm bort nationaldagen, istället så får ni alla fira att vi kommer hem, det blir helt enkelt vår dag.
Det blev lite ändringar på vart vi ska men nu är allt klart till hundra procent, det blir;
Australien - Bali - Thailand - Laos - Vietnam och vi blir borta 103 dagar.

Nu måste jag sluta/ Nina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0