Sverige imorgon kommer jag

Burr burr. Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik och fryser. Andledningen till att jag fryser är för att Tina har balkongdörren öppen eftersom hon står och pyntar räcket med granris. Det kommer ge lite lyft och mer julstämning här, alla enkla ting som kan göra mer julstäming ropar jag JA till!

Imorgon bär det av till Sverige, efter att man har slutat jobbet. Det ska bli så skönt att få komma hem och hälsa på alla, speciellt familjen :) Ska imorrn landa i Linköping hos Emmy, där ska jag umgås med henne och sova över :) Undra vad vi hittar på för trevligt! På torsdagen så hoppas man att jag kan få med henne på lite julklappshandling, för jag måste hinna handla till alla i min familj, eftersom jag är i Norge över jul! Jag hoppas också vi hinner med en lunch! Sen ska jag träffa Maja för att gå och Vacinera oss! Iiii bläää! Jag vill verkligen inte, men det är ett måste när man ska resa. Sen ska vi gå och förhoppningsvis boka vår resa, om allt går vägen. Sen blir det till att fortsätta julhandla och slutligen ta en fika med Pierre! När kvällen når sitt slut så ska pappa vara gullig och hämta mig, och sen bär det av till familjen Andersson hem. Ja det är hur början av min vistelse i sverige kommer se ut. Nu ska jag hjälpa Maja med en elräknining, nästa gång jag skriver är jag i SVERIGE / PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0