Baksmälla/Myskväll

God kväll.

Igår hade vi personalfesten och det var väldigt trevligt. Dock spåra väl någon person men det är den som får skämmas och inte jag. Kvällen var iallafall trevlig och det var väldigt roligt när de äldre bjuder på sig själva och visar att de också kan festa loss* :) kvällen sluta också extra trevligt för vissa personer , eller vad säger ni vikarier?

Idag blir en lugn kväll med mys och så eftersom jag ska upp tidigt imorgon och jobba.
Känner mig också lite nedstämnd så en myskväll passar verkligen in idag, en kväll som består av trevligt sällskap och att äta gott. Dennis skrev ett sms om att han skulle ringa mig ikväll så snart hoppas jag telefonen ringer så man kan få höra en röst som ger mig magpirr. Nej ni fick precis ett sms nu efter att jag skrivit dessa rader om att han inte hinner ringa mig för han ska jobba. Tråkigt men har jag tur så ringer han mig lite senare ;)

Avslutar det här inlägget med att skriva ett par mer djupa rader

"Liven förändrats under hela ens levnadstid, ja allting kan inte alltid va som det en gång har varit.
Det är inte farligt med föränringar i livet,  med motgångar som man stöter på eller att upptäckta nya känslor. Nej allting kommer bli förändrat, det är ingenting som man kan göra någoting åt och det är  oftast bara bra."
Kom ihåg det/ Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0