Det närmar sig

Nu känns det som julen börjar närma sig, och varför de? Jo jag var på posten idag och hämtade ut mitt paket som jag har fått av min syster. Det fick inte plats i brevlådan så jag blev tvungen att hämta ut de. Jag visste vad paketet innehöll men jag visste inte att innehållet skulle vara så pass stort som det faktiskt var. Ja jag hade nämnt för mamma att jag ville ha en julstrumpa här i Oslo som jag kan hänga upp och hoppas på att en Nisse kommer och lägger något gott eller värdefullt i den när man vaknar på julaftonsmorgon :) Rättare sagt än gjort så går min syster och köper en julstrumpa åt mig och säger att hon ska skicka en på posten, och ja som ni ser så fick jag en men håll med mig om att ni aldrig sett än så stor förut? Ja, min syster måste tycka att jag har varit väldigt snäll iår och att jag är värd att få en hel del i min julstrumpa. Har ni varit snälla iår, tänk efter ordentligt innan du väljer storlek på just din julstrumpa. ;)





Idag startade min dag med att jag och mina trogna arbetskamrater var på en utbildning om ett dataprogram som vi måste kunna använda när vi rapporterar om hur dagen har varit upplagt. Kan säga att både jag och Maja såg ut som två stora frågetecken, medans lilla Josefine arbetade på och skrev som om hon aldrig skulle ha gjort något annat i sitt liv. Nej det blir inte roligt att få ha mer ansvar över saker och ting, mycket skönare att bara få lämna in alla papper och att någon annan får skriva rent dem, som vi haft det tidigare...
Nej nu ska jaga avrunda och försöka att se lite på det senaste Andra avenyn avsnittet som släpptes igår!
Ha en trevlig kväll / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0