Tiden bara rusar iväg

Gäsp. gäsp säger jag bara.. nu har man haft ett 7 timmars arbetspass och det gick bara bra.
Just nu sitter man hemma i lägenheten och funderar på vad jag ska laga för mat, känner att jag är väldigt hunrig men att jag egentligen inte har någon speciell ork till att laga något. Känner att jag får vänta lite och ser så länge på Andra avenyn tillsammans med Maja. 

Är det någon som kan hålla med mig om att tiden vi lever går otroligt fort. Det slog mig när jag satt och kollade på nytagna bilder som min syster tagit på sin son Samuel, mitt otroligt söta systerson. Det är snart nu 3 månader sen vi sågs och jag fick kolla en gång extra för att verkligen se att det var han. På första bilden som ni ser så är det hur Samuel såg ut sist jag träffade honom. På bilden under så ser ni ett nytaget foto, visst har den lilla gobiten vuxit och fått betydligt längre hår! Nej nu känner jag verkligen att jag saknar min familj, blir att besöka Sverige snart igen...

Samuel och Carolin som ser ut att busa i deras kök


Se vilken otroligt söt Nisse



Nej nu ska jag försöka se på Andra avenyn / Nina


Kommentarer
Postat av: Carolin

Saknar dig också!

2009-11-11 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0