Fredagens bravader

Nu sitter man vaken sent, ska säga er att man gäspar inte bara en gång utan om och om igen.
Igår var det som sagt fest och även jag och Micaela drack vin, även om vi inte gick med ut. Kvällen slutade dock inte som jag trodde, det blev onödigt tjaffs som bara fick mig att avrunda kvällen tidigare än vad som var tänkt.
Men men tjejer är "tjejer" som alla killar brukar uttrycka sig... Tänker iallafall visa lite bilder ifrån gårdagen;


Maja dansar loss som vanligt ;)


Sara som va och hälsa på oss och så Josefine


Jag och Mickis, gumman saknar dig redan .v.


Vår arbetskamrat Fia var här, dock är det inte en bild tagen ifrån festen


Sara och Maja syndes mest på dansgolvet och det kunde se ut hur som helst ;)


Sötisen ..


Arbetskamraterna Fia, Jesper och Maja myser till de lite i soffan

Samtidigt så var jag, Josefine och Micaela ute i trappuppgången


Jag ska självklart vara med och försöka lyckas med en bild
 

Micaela blev också sugen



Josefine, alltid lika perfekt :P



som avslutningsbild så kom jag på en till med ett av våra vackra paraplyer !



Nej nu är klockan 03:12, dags att sova ! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0