Lugn tisdagskväll i Oslo

Hello.

Blogga visst aldrig igår, ibland går tiden alldeles för fort. Bäst att jag är duktig och skriver ett par rader nu när jag ändå är aktiv på internet, för man vet aldrig när det försvinner.

Idag har jag jobbat, (som vanligt) och nu sitter jag här och är fortfarande tagen efter hur Andra avenyns senaste avsnitt slutade... Det var väldigt spännande och jag fick en konstig känsla om att det kändes som ett avsnitt som kan ha varit säsongsavslutning, men det kan väl inte stämma? För då har jag verkligen missat någonting, nej jag hoppas verkligen bara att jag fått fel känsla och jag ska snart kolla upp på Svt hemsida om vad det står. Som jag säkert redan har nämnt tidigare så har vi inga svenskan kanaler här hemma, vilket innebär att Andra avenyn är det ENDA bra svenska tvprogrammet som jag kan följa ifrån Oslo, så det får ihelt enketl inte vara uppehåll just nu. Punkt slut!


Så nu släpper vi det ämnet och så ska jag berätta för er om att Willepille kom tillbaka ifrån Sverige igår. Alltid lika trevligt att ha honom hemma igen, eller vad säger vi flickor? Det behövs allt en tupp i hönsgården, även om tuppen kan vara lite allt för pilsk på sina hönor och att han lite för ofta sprätter hej vilt omkring sig i allas gemensamma hönsgård. MEN det är han iförsig inte ensam om, eller vad säger hönapöna Josefine ;)? Vilket fall var det trevligt att han nu är tillbaka och ännu trevligare var det när han överaska alla med svenska gåvor :) Den här gången så var det JORDNÖTSRINGAR, som jag ÄLSKAR mest av allt när det gäller onyttigt snacks. Sen var det också chips, som självklart också är gott. Tack för det Willsen V



Nu ska jag kila / Nina



Kommentarer
Postat av: josefine

hmm, jag har två hönskroppar, betyder det att jag är lite bättre?? ;)

2009-11-28 @ 00:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0