Onsdags mys tillsammans med min Mickis .V.

Nu är klockan som vanligt runt elva tiden och jag sitter här och får ångest över att jag fortfarande är vi vaken!
Jag tänker alltid på när klockan ringer på morgonen "ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag är pigg till nästa dag" men inte blir det av. 

Idag jobbade jag som sagt tidigt och det var faktiskt skönt att få ha en ledig eftermiddag. Ikväll har jag och Mickis myst till det lite extra med att vi gick ut runt åtta tiden till ett mysigt Cafe och tog en Brownies och en enkel Moca. Det var jätte trevligt och väldigt mysigt, samtidigt satt Maja och Josefine hemma i lägeneheten och åt god mat tillsammans med deras vänninor, Fia och Amanda. Ja det var en trevlig kväll och nu ska jag hoppa i säng men ni får ha en trevlig avslutning på kvällen så skriver jag ett par rader snart igen. / Nina
  

Här ser ni vårt fika och så ser vi även en söt bild på Mickis


Kommentarer
Postat av: Micaela

tack för en jättemysig kväll gumman! Pusss på dig sötis! <3

2009-11-05 @ 00:16:46
URL: http://micaelasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0