Så var det helg igen :)

Okey nu är det fredag igen och just nu sitter vi hemma och myser i lägenheten.
Vi fick för en liten stund sen besök av en svensk tjej, Sara Hjärne som är Majas och Josefines kompis. Hon ska vara här och hälsa på till på Tisdag och det känns bara roligt.
Tyvärr så har jag en tråkig nyhet att berätta ... Micaela ska flytta tillbaka till sverige igen. Det känns tråkigt men det är magkänslan man ska följa och hon känner nu att  hon inte mår tillräckligt bra för att vara kvar. Det var en kort men väldigt trevlig visit och jag önksar henne all lycka till att hon kan tjäna ihop pengarna till resan i Sverige och att hon kommer må bättre med tiden.

Min helg i helgen kommer bestå av att idag ska jag antingen ut och festa eller så ska jag mysa med Mickis, speciellt nu när hon ska hem snart! Vill uttnyttja tiden så mycket som möjligt!
Sen till imorrn så blir det till att jobba kväll, sen ska jag festa, utgång och för en gång skull lyckas gå ut på en krog där man kan dansa lite! För varje gång de andra rumisarna har gått ut på ett sånt ställe så har jag haft oturen att få jobba tidigt dan efter! Men nu vänder turen och jag är ledig på söndag.

Nej nu får ni ha en trevlig kväll, jag ska snart hoppa in i duschen... / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0