Twilight på hög nivå

God kväll.

Nu snart ska jag och mina rumisar+ lite vänner se Twilight här hemma, för att sedan bege oss till bion och se "Twilight new moon". Det ska bli trevligt och jag hoppas verkligen att den lever upp till våra förväntningar*

För att prata om något mer som är trevligt och för den delen väldigt skönt så har jag precis bokat en tid för taktilmassage. Jag fick det i present av Frida när jag fyllde 20 och känner att ska jag hinna utför det innan tiden går ut på presentkortet så gäller det att passa på nu när jag är hemma i Sverige. Ska bli så skönt och det är av Fridas mamma som jag kommer få det av. Ja som ni alla kanske vet så älskar jag all slags massage som finns, allt ifrån lätt beröring till hård massage som tar bort knutar.
Ja nu får ni ha en trevlig kväll, så hörs vi av snart igen. / Nina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0