fler bilder som jag lovade



Maja fredags och var stolt över att hon hade vunnit vin på jobbets fredaskos ;)

Jag och Lisa kände oss taggade på  utgången i fredas 


Maja och Jesper ser väldigt pigga och glada ut här, även att klockan var 04:00


Nån halvtimme senare så somna dock Jesper och Josefine i hans soffa



Jag och Maja var fortfarande vakna och begav oss hemåt




Nu kommer lite bilder som jag pratatde om igår, foton som är tagna under tiden vi har varit här

Ifrån ännu en av våra öl/vin kvällar


Ifrån samma kväll på Josefine


Ännu en bild ifrån den kvällen på mig och Maja



En bild ifrån igår när Maja och Tina gick och såg fotbollsmatchen på Harrys 

samma kväll, Tina och Wille ser så söta ihop


en bild tagen ifrån den kvällen när Wille och Tinade flyttatde in och vi köpte taco
för pengarna som blir över på depon.


En bild som visar att Josefine är ofta het på gitarren ;)


Här har vi en bild som visar att det är Maja och jag som är de största städnissarna :P


Taget ifrån den kvällen alla festa utan jag som skulle upp och jobba dagen efter


Så nu orkar jag inte lägga upp flera idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0