det närmar sig

Om 24 timmar så sitter jag på ett tåg på väg hem till Sverige, den tanken ger mig fjärilar magen. Kommer vara en skön känsla att kliva av tåget i linköping och äntligen känna att vi är framme och hemma i en stad vi känner väl till. (sen att jag bor fem mil ifrån linköping i lilla Kisa är en annan femma)

Idag hade jag en helt okej lista på jobbet, dock så har jag en ännu bättre imorgon och det känns verkligen bra att av sluta veckan med. Känner att det ska bli så himla skönt att bara få komma hem till mamma/pappa och bara ta det lugnt och koppla av. Inte känna någon stress om att man ska komma skapligt i säng för att man ska orka upp tidigt på morgonen dan därpå. Nej jag ska verkligen bara finnas till och träffa min familj + vänner.

Nej nu ska jag gå och ta mig ett bloss, bloggar imorrn när jag har kommit hem till Sverige/ Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0