Ensam en lördagskväll

Det är lördag och jag är ensam hemma i lägeneheten för första gången sen vi flyttatde in. Det känns lite tomt men jag tror det är bra för jag känner mig lite nere just nu, har så mycket tankar så känner mig virrig för tillfället.

Igår nämnde jag att jag och Josefine skulle ut och öla, vilket vi också gjorde men Maja och Lisa följde också med. Det började med att vi drack vin och öl och satt och chilla. Tjejerna höll på med att sjunga och dansa än del medans jag kände mig mer och mer off på att festa. Som tur ordnande jag och Lisa mitt festhumör genom att vi bongade öl och hade oss :D Alltid lika kul, även om mamma och pappa inte tycker om det. Det ger en som et rus i kroppen och man kommer lättare igång ;) Senare begav vi oss till vår arbetskamrat Jesper och där möttes vi av han och två kompisar, som visades vara två bröder. Vi satt och Chilla och hade väldigt trevligt, lite senare kom det lite fler grabbar och vi bestämde oss för att dra ut. När vi väl valt ett ställe och stod i kön för att få komma in så frågar självklart vakten legg på mig, Maja och Josefine (inte på Lisa får hon hade gått hem eftersom hon bara är 19, åldersgänsen är 20). Vi visade då självklart upp våra legg men tror ni inte att vi stötte på ett av de vanligaste problemen, han trodde inte att Maja var den hon är. Nej han börja säga elaka saker som att är det här du så har du gått upp i vikt sen du tog det är kortet och vart är din tandställnin etc. Nej vi blev väldigt irreterade men vi fick till slut komma in så vi valde att inte tjaffsa emot han åsikter. Väl inne på stället så var det trångt men vi lyckades till slit sno till oss några sittplatser. kvällen bestod sen av öl , krossade glas och olika "lekar" där det utgick på att någon sa ett påstående, den man trodde det passande in bäst på skulle man peka på. En helt enkelt dömande lek och jag kan säga att det blev än del skratt och självklart så handlade alla påståenderna om sexuella saker. Jag själv blev inte så mycket uttsatt, nej det kändes verkligen som killarna såg mig som en präktig liten flicka som inte varit med om mycket alls i sina dagar.  När det ledde med kvällen slut så begav vi tjejer och Jesper till en kebabställe, sjävlklart handade jag en kebatalrik för hela 94 norka ! Dyrt och något speciellt gott var det då inte. När maten var slut så begav vi oss tillbaka till Jespers lya, klockan var runt halv fyra på morgonen och jag kommer ihåg att jag tänkte för mig själv att nu är det dags att runda av kvällen om man ändå inte ska festa längre. När vi väl kom in till jesper så somnade han och Josefine i soffan, de såg så söta ut och det finns bildbevis som kommer lite senare i inlägget. Maja och jag bestämde oss för att vi skulle gå hem, även att det var en bra bit. Jag kände att jag ville vakna hemma och inte hos någon annan för man vet att man allid ångrar sig dagen efter. Så runt halv fem tiden så började vi traska hem och vi kom hem välbehållna och somnade nog runt fem-halv sex. Under tiden som vi gick hem så ställde Maja som vanligt upp på att prata med mig o det som tynger mig just nu, tack så mycket gumman, du är underbar som ställer upp och lyssnar.  

Nog om det, sitter iallafall ensam hemma just nu och jag bestämde mig för att lägg upp lite bilder som har tagits under olika tillfällen. Skriver en rad eller två så ni får en förklaring om när det togs. / Nina


Tagna ifrån igår, hemma i lägenheten
Bilderna togs ifrån igår, vi lyckades tyvärr aldrig med att alla blev bra på en och samma bild så jag klippte ihop det så här :P

Här fick vi med alla på en och samma bild
här fick vi en bild som är okej på oss alla
 
Grr.. Josefine var så sexig i sina lockar, lackleggins och sina höga klackskor
hon var så fin i håret som Maja hade lockat på henne

verkar tyvärr inte få upp fler bilder idag, det krågnlar och får pröva på nytt imorrn igen


Kommentarer
Postat av: Carolin

Ja det känns väl konstigt att vara själv i den lägenheten när ni annars är så många. Har de fyra killarna gett sig av nu?



Ni får vara rädda om er och inte vara ute så sent i en storstad som Oslo.



Kram Storasyster Carolin

2009-10-11 @ 13:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0