Fyra herrar på besök

God kväll.
Hoppas ni haft en lika trevlig helg i Sverige som jag har haft är i Oslo.
Helgen började med att jag, Maja och Josefine var på jobbet i fredags mellan 08:00-15:00. Till en början av kvällen blev det att dricka lite vin hemma och sen begav vi oss ut för att ta en öl. Väl på krogen så träffa vi en 26årig norsk gutt som var väldigt intensiv på att vilja spendera sin tid tillsammans med oss. Kan säga att killen fastnade för Maja men han fick tyvärr ingen lyckat stöt med henne men vi spenderade en kväll tillsammans med honom och hans vänner på en annan krog som vi gick till senare. Det var trevliga killar och vi hade en relativt lugn men rolig kväll :)

Igår när det var lördag så tog vi det bara lugnt, det var nästan hela gänget hemma, dock så var Tina och David inte med oss för Tina var barnvakt och David är hemma i Sverige. Däremot var det fullt hus här ändå eftersom Lisa, josefines komipis var här och Simon, Willes kusin. Vi somnade sent fast det blev en kväll utan alkohol, däremot bestod kvällen av en massa mys.

Idag gick jag inte upp förens halv två, dock vaknade jag redan vid tolv men jag låg och drog mig ett bra tag eftersom jag kände att en dag i veckan måste man kunna spendera tid till att ta ut en ordentlig sovmorgon.
Annars idag så har jag och Maja storstädat medans de andra tre har jobbat, ska bli så skönt att nästa söndag slippa STÄDA och att de övriga i lägenheten får utföra arbetet :)

Imorrn är det dags för att jobba igen, ska bli roligt men samtidigt vore det inte helt fel att få ha en sovmorgonen till eftersom vi alla sov trångt inatt.  Imorrn får vi besök av fyra herrar, Peppe och Andreas och sen två till som jag inte kan namnet på. Det är några kompisar som ska komma och bo här ett par dagar när de kollar efter lägenhet och jobb här i Oslo. Trevligt att få lite besök men nu är det dags för att runda av gå och borsta tänderna. Sov så gott sen./Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0