"I ett sista kaptiel som jag har förälskat mig i"

Tina visade mig och Josefine en låt som är skriven och sjungs av Melissa Horn, "vår sista dans". Kan säga att vi fastnade verkligen för låten, texten säger än nått. Ja vi har spelat den om och om här, men tyvärr så uppskattas det inte så mycket eftersom Tina kopplar låten till en tid då hon hade det jobbigt i kärlekslivet . Ja vi får helt enkelt spela den när hon inte är med.

Idag har jag som vanligt jobbat och just nu sitter jag hemma och chillar, det är ju det som vi oftast gör om kvällarna. Tina håller på att laga pannacotta som alla ska få smaka av, samtidigt sitter Maja och spelar gitarr för oss. Josefine gör inte så mycket för tillfället, hon sitter mest och chillar som jag och likaså Wille. Nu hände det något, pang sa det, Tina slog visst sönder ett glas. Ja vi har det verkligen trevligt här hemma och vi känns verkligen som en enda stor familj :)




Ja just de, nu kom jag på att jag har glömt berätta vad som hände på jobbet idag. För att inte bryta mot "tystnadspliktlagen" som vi har på vår arbetsplass så kan jag inget säga för mycket.  Men jag kan söga att jag blev väldigt rädd oxh jag trodde inte att det skulle ske på hemtjänsten.

Nej nu satte dem på Shreek 1 på dvdn så nu får jag avrunda och vara lite social. Ha en fortsatt trevlig kväll. / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0