Bilder på lägenheten, äntligen så har vi ett hem i oslo

HALLÅ! Äntligen har vi fått det fint i vår lägenhet. Ifrån att ha bott i en lägenhet på luftmadrasser så har vi nu ett riktigt fint och hemtrevligt hem. :) Jag tog massa bilder förut på hur det ser ut nu men Maja godkände inte mina bilder så får ta nya bilder senare ikväll när det är lite mer mysbelysning :) Vi kämpade igårkväll ifrån klockan åtta tills tre på natten, sen pausa vi och sov tills det blev morgon och då gjorde vi klart det sista. Nej här kommer jag att trivas, det kan jag lova er.

Annars idag så vet jag inte riktigt vad vi ska göra. David har besök av en tjejkompis, de är nu på hans arbetsplats och jobbar.Sen ska de komma hit med alla arbetskamraterna och ha förfest här innan de går ut. Resterande av ligan är också lite festsugna men jag vet inte hur jag känner riktigt, speciellt inte nu när man haft ett djupt samtal med en person som kommit mig nära den sista tiden.
Ja, på tal om det samtalet så är det inte alltid så lätt med allting. Hur ska man veta om man väljer rätt väg när man ännu inte hunnit få svar på allting som man har frågor om. Nej, allting är inte lätt och speciellt inte när känslor är med i bilden, känslor som man inte förstår sig på riktigt. Ja ,ibland kommer saker lite olägligt när man inte har räknat med att dem ska dyka upp. Citerar " det va kul så länge det vara" och det håller jag med om, tro mig.

Wille kom nyss in och la sig här, han fick mig att minnas att han var så snäll idag. Han bjöd alla oss sambos;ar på bullensvarmkorv med bröd :) Gulligt gjort Wille och ikväll ska vi alla äta taco och ha trevligt.

Nu är det dags för mig att runda av men lägger in bilder senare ikväll så ni får se hur vi har det :) Puss på er där hemma / Nina


En kille sa till mig att jag alltid lär ika vacker hur jag än ser ut, vare sig med eller utan smink. Jag försökte förklara för honom att han nu tar miste och att han inte sett mig i alla tillstånd. Beviset ser ni här nedanför när jag är med på en bild som vi gör oss till på. Ett gott skratt får iallfall jag när jag ser bilden, får inte ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0