Det var deilig, mye bedre enn jeg hadde forventet

Hei! Vil bare fortelle deg at det gikk veldig bra på jobb i dag. Jeg er positivt overrasket over at jeg klarte å finne meg med kartet for å få jobben. Nei, føles det virkelig som en god jobb og som du kan se, kan jeg allerede skrive og snakke norsk;) Jeg håper du forstår hva jeg skriver på nå, har jeg lært et nytt språk, og vil holde seg til disse.

Nej skämt och side, jag kan inte skriva på norska men hoppas ni förstår vad jag skrev, om inte så sök på google och skriv in översättning google. Sen tar man svenska översätt till norska :) Lite roligt att skriva på svenska och sen att man kan översätta till vilket språk man vill :)

Har iallafall förklarat hur min första riktiga arbetsdag gick idag så nu ska jag rosta mig en mackis och umgås med mina sambo:sar :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0