En helt vanlig Tisdagskväll

14 dagar har nu gått och det känns som det var igår man kom till Oslo. Idag har halva gänget varit dukiga och varit på jobbet medans jag och den andra halvan har varit lediga. Jag kan säga att man börjar bli väldigt rastlös nu när man inte har fått jobba på ett tag. Nej, gud vad jag längtar tills man får ett jobb! Jag hoppas min interljuv kommer gå bra på fredag och att man kan få börja jobba på måndag. Maja och Josefine säger att de trivs som fisken i vattnet så jag hoppas man kommer känna lika dant :)

Pratade med min kära storesyster idag och hon berättade att hennes barn Samuel som snart är 14 månader hade fått sin första tand :) Tänk så fort tiden går, det känns som det var härromdan jag fick beskedet att jag hade gått och blivit moster :) Ja, han är en riktigt söt unge som jag tycker så mycket om, synd bara att man inte ses lite oftare.
Tänkte visa er chamrtrollet så får ni se hur underbart söt han är...



Nej nu tjatar Wille och David att de vill bränna en skiva på datorn så bäst jag rundar av och låter dem hållas. Grabbarn dricker nämligen vin och ska ut och göra Oslo osäkert, frågan är bara om de lyckas? Ha en fortsatt trevlig kväll. Pussar och Kramar ifrån mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0