Hurra, hurra idag är det Josefines födelsedag :)

Nu finns det inga "tonåringar" kvar i lägenheten för idag har Josefines blivit en stor flicka och fyllt 20 år :)
Vi började hennes dag med att försöka vara gulliga och ge henne frukost på sängen och sjunga för henne, dock så förstörde jag och David det med att vi började bråka och stämningen blev inte lika mysig längre. Nej vi  helt enkelt luften vid fel tillfälle. 

Idag var jag på den omtalade intervjuvn som jag har nämt i ett tidigare inlägg. Jag tycker att det gick jätte bra och jag fick jobbet så nästa vecka ska jag få gå jämte än och lära mig hur allting fungerar :) Chefen som va där verkar vara jätte trevlig så jag tror att jag kommer att trivas jättebra :)

Nu ska jag ta något att äta och sen kommer lilla Josefine hem och vi har gjort en tårta till henne som vi alla ska fika på :) Hare så bra alla PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0